Sunday, June 14, 2009

kepada kwn2 yang mengenali aku...

salam...
terlebih dahulu ingin aku meminta maaf sekiranya ada pernah menyakiti hati sesaper...
Allah mencipta kan manusia ada kelebihan dan kekurangan, dan kita sbg hamba Allah yg terbaik perlu redha dgn kehendakNya.
walaupun pd dasarnya korg rse korg hina di mata masyarakat tp bg aku kwn2 aku adalah yg terbaik....
mencintai dan dicintai itu adalah indah...
ditinggalkan dan meniggalkan adalah pahit...
bg aku walaupun korg pencinta yg normal atau sebaliknya, yg plg perlu kesetiaan, hormat, percaya dan kefahaman.
bkn semua yang kita harap dlm perhubungan kita akn dpt, yvpasti kita hrus berkorban utk dpt terbaik...
di dlm perhubungan juga perlukan sistem memberi dan menerima dlm dua hala yg berbeza....
jgn dsbbkan pengalaman percintaan yang pernah d'tempuh tidak memberikan perhubungn yang sempurna korg mengaggap semuanya akn jd begitu...
lain org lain crnya berkongsi perasaan indah itu...
'keeping sum1 in our heart is very easy, but to be in that someone's heart is very difficult. so try to "love" the heart which loves you...'
apa yang aku tulis nie bkn bermaksud kita x perlu berusaha dlm percintaan, kita boleh berusaha cuma bkn sehingga mematahkan hati sendri...
yg pasti di sini dan buat masa ini aku hanya menghrpkan keajaiban Allah utk mempertemukan aku dgn seseorg yg aku rse berbeza pernah aku jumpe dr yg lain. aku masih menantikan saat itu...

No comments:

Post a Comment