Tuesday, September 29, 2009

its been a while....

dh lme rsenye x blogging... bru skunk sempat nk bkk n belek2 sume bnda yang aku dh lme x jenguk. mcm2 berlaku dlm idup aku bru2 nie, dr awl semester smp skunk iaitu lpas raya. klu nk citer penat gak la aku nk type everything back, uhuhu... aku slalu pikir yang aku akn idup lbih baik selepas memilih kembali solo tp aper yg aku pikir x sama skali ngn aper yg aku dpt... sekeliling aku, kwn2 aku msg2 gembira ngn makhluk tersyg sdgkan aku masih sendirian. aku mungkin slalu lpak ngn diorg tp bila aku seorg aku akn terpikir yang aku adalah seorg perempuan yang sunyi yang perlukan sum1 mcm org lain. di dpn kwn2 aku cube menjadi cth yg terbaik spt aku x perlukan seorg teman yang bernama lelaki. aku mengakui berkawan dengan lelaki yg bergelar PLU nie bkn la mudah, kekdg tue mkn hati gak!!! bkn aper aku yg girl tulen nie x leh nk dpt lelaki yg 'ELOK' bkn la dr paras rupe tetapi elok perangai pun dh cukup... eh tetibe i mate nie mcm keluar, npe ek?
mungkinkah benar aku nie sunyi?? kwn2 aku dahulu pernah berjanji mereka akn slalu berada di cc aku ble aku perlukan mereka tp benarkah cukup sekadar itu... jatuh cinta ngn lelaki "PLU" x memberi kesan terhadap aku kerana aku tau yang aku xkan dpt lelaki tue. aku hanya menjadi kwn yg setia, bila mereka perlukan seseorg utk mendengar. btw, nie la raya aku yang pertama tanpa kehadiran seorg lelaki yg bergelar "BF" dlm mase 5 tahun aku menceburkan diri dlm bidang 'couple-couple' nie... tp aku happy walaupun aku sendirian tetapi kwn2 aku yg lain msih happy ngn kehidupan msg2. as a fren aku happy untuk korg....

bersambung....

No comments:

Post a Comment