Thursday, April 16, 2009

x penah aku sangka permulaan tue akn memulakan satu bibit
persahabatan yang sgt indah...
kekdg aku terpikir kenapa perlu aku kwn ngn org mcm nie....
xde spe yg bleh bg jawapan tue sbb persahabatan x merangkumi @ membataskan
pergaulan antara sesaper pun...
setelah 3 tahun aku knal aper itu PLU (anda mesti x tau aper tue)
cbe g kt mne2 kwn tanyer la diorg
d'ikutkan firasat aku
klu org tue tau aper mksd PLU tue
mksdnye...
dier d'antara makhluk2 itu
bru aku tau pertalian ini lebih kukuh dr kwn yang normal...
mungkin spe yg bace blog aku nie plik
tp diorg gak makhluk Allah yg x penah lari dr kekhilafan
tanyer la pd dri sendri adakah korg sendri x pnah berbuat kesalahan...
ermmm...
aku menanam angan2 utk publish maybe novel psl PLU
sdg bwat research...
doa2kan novel bleh dicetak n release kt malaysia...
bkn mksd aku nk buka aib
tp aku nk org knal n tau spe tue PLU
bkn dgn mengutuk org2 mcm diorg nie...
dahulu aku pnah n masih mencintai seorg lelaki yg berstatus mcm tue
tp tue sume bkn b'makna aku putus harapan
kerna ku tau
satu mse dier akn berubah
pelik perasaan nie
kekdg aku bleh tersenyum sendri
kenapa dgn lelaki yg berstatus sebegitu yg aku pilih
nk tau kenapa??
cr diorg nie caring n syg kte bwat kte
jatuh cinta n melayang
nk tau mcm ner rse
sng jer cr sorg lelaki seperti d'ats
korg akn rse aper yg aku rse...
klu nk aku crkan pun bleh..
tiap2 mlm aku kuar ngn lelaki berstatus sebegitu...
aku x pnah rse x selesa tp aku rse persahabatan kami begitu akrab
smp satu tahap aku harap aku x ilang diorg nie...
aku dh nk grad n aku terpaksa pergi
tgglkan kehidupan nie...
aku menangis saban mlm sbb
aku x nk kehilangan saat indah skunk...
aku x bleh nk expose ngn spe aku berkwn...
sbb nie bersangkut ngn status kwn2 aku...
aku xde bf bkn kerna aku terlalu asyik ngn kwn ku nie...
tp lelaki kt luar sne dh x leh nk percaya
dtg n pergi dr idup nie
sesuke ati... kekdg aku x sdar ble aku jatuh cinta
ngn lelaki durjana tue...
ermmm...
aku sbnrnye byk nk cte psl kwn2 aku nie
tp mcm terlalu byk...
APER YG PENTING
AKU SAYANG SUME KWN2 AKU
WALAUAPAPUN STATUS DIORG
& APA ORG CKP PSL DIORG
JANGAN SESEKALI
MENILAI DR LUARAN TAPI
KENALILAH
SEDALAM2NYE...
SEMUA ORG X PERFECT!!!!

1 comment: