Sunday, May 17, 2009

event terakhir d'penang...

(11-13 may 2009)
Event : PPZU (perhimpunan peers zon utara)
Project manager : iera
Peserta : UITM (penang, perlis, kedak, perak) = 96 org
Aku sendri : ketua fasilitator
Ermmm… klu nk cte pnat gak nk menaip tp program nie ok sbb aku dpt spend time ngn junior aku sbb lpas nie sume dh grad pastu ad yg g praktikal. Walaupun ada yg x brape best pal program nie bg aku, program nie bg aku sedikit penyedaran ttg kerjasama. Aku senior tp aku pun kekedg x bg cth yg baik kt dak2aku, smp kna tgue ngn dak junior aku. Dr pembahagian kump fasi, sukaneka smp dinner mlm tue, mmg seronok bg aku. Yg plg aku ingat ari selasa 12 mei tue, hari yg plg busuk dlm idup aku utk seorg yg agk rajin mndi tetibe jd pemls… starting pg kul 8 pg aku mule start uruskan program nie, smp dak2 sekolah yg join kitorg ptg tue dh blk smbg ke sukaneka aku kna truk ngndak2 tue men baling belon ad air sirap smbg men tarik tali… blk dr sukaneka aku trus tlg dak2 tue bakar ayam utk mlm tue… uhuhu... mmg busuk kn… sumpah lpas nie aku xkn wat mcm tue lg… ish x leh pikir lnsung. Mse setiap kali post mortem mmg sume kna hentam tp aku x nmpk aper yg berubah. Yg plg best aku x leh nk jangka, mse sesi terakhir ngn dak uitm len, diorg kna tulis ats satu kertas sume komen diorg psl program, urusetia, masa n makanan… kebykan yg kate program n urusetia ok tp makanan n mase yg x ok. Yg plg best siap bg komen personal kt aku, ad yg ske n sng ngn perwatakan aku n cara aku tp ad yg bg abis kt aku… diorg x ske aku terlalu open n cr aku dress up n bg diorg aku gedik. Ermmm… biaser la ats dunia nie, nothing is perfect so kte kna trime apa adenye n accept plus minus org. sbb dri sendri pun x perfect, jd dun judge a book by its cover… but overall that’s was the best moment ble knal org2 bru n b’kerja ngn junior2 aku…
Mse last post mortem, sume luahkan perasaan n aku pun same… last but not least ucapan pengakhiran dr aku sbb lpas nie dh x study ctu lg… sdey n happy… life must go on… yg penting aku syg sume org yg penah aku kenali n kenangan antara kte sume.

No comments:

Post a Comment