Tuesday, May 5, 2009

selepas kau pergi...

ermmm...
terasa kehilangan ble dier dh blk ke kpg halaman...
mcm ner aku nk truskan rutin harian aku kt cni tanpa dier kt cni...
tp cm ner pun life must go on...
ksh syg aku terhadap dier xkn pnah pudar n akn aku tanam dlm hati nie
smp ble2...

Selepas kau pergi
Tinggallah disini ku sendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang t’lah hilang di dalam hidupku
Dalam lubuk hatimu
Ku yakin kaupun sebenarnya tak
Inginkan lepas dariku
Tahukah kau kini ku terluka
Bantu aku membencimu
Ku terlalu mencintaimu
Dirimu begitu…
Berati untukku…
Kau telah mencinta
Dan dicintai kekasihmu
Ini tak adil bagiku
Hilanglah damba tinggallah hampa
Lupakanku dalam tidurmu
Yang pernah mencintaimu
Kau memang tercipta
Bukanlah untukku
Selepas kau pergi
Tinggallah disini ku sendiri
Kumerasakan sesuatu
Yang t’lah hilang di dalam hidupku
-laluna-

tak bertepi...
Sampai kini,
ku masih terluka karenamu
Dalam cintaku, tak pernah kau balas
Membuat hati sabar menanti
Sampai kini, ku masih berharap padamu
Walau ku tau kau tak kan mengerti
Arti sayangku yang tlah kuberi
Ku kan tetap setia menanti
Tak kan henti ku mencintai
Biar hati kan tetap sepi,
karena cintaku tak bertepi
Cintaku padamu,
sampai kini...
-matta-

No comments:

Post a Comment