Monday, February 22, 2010

persimpangan dilema...

ermmm... aku xtau kat mane aku ptt mulekan post nie.
its been a year aku x involve dgn hubungan yg serius, i mean
hubungan yang melibatkan perasaan aku yg syg banget pd seseorg...
mungkin dlm tempoh tue aku pernah couple tp aku x ltakkan sepenuhnya
perasaan aku dlm hubungan tue sbb aku terkenang hubungan aku yg lepas2.

kdg2 aku rase hidup aku kosong tp kekdg aku rse
idup aku pnuh warna warni ngn keadaan dan kehadiran org sekeliling aku.
ble aku perlukan seorg lelaki dlm idup aku,
insan tue x muncul tp ble x diperlukan rmi plak
yg muncul nk menwarkan dri... =)

pengalaman dahulu aku buat aku lebih teliti dan x mudah bgku utk
percaya sume kate2 yg keluar dr mulut insan
bernama LELAKI...

pernah aku abaikan maruah diri utk menebus segala
dendam aku terhadap makhluk bernama LELAKI
tp setelah seketika aku berbuat begitu, aku rase
tiada yg lbih merugikan dr menjatuhkan
maruah diri ini.

aku dh wat keputusan utk stay single smp aku jpe
sum1 yg btul2 serius ngn aku dlm erti kata lain
that guy, dh melamar aku as his WIFE...
aku bkn kejam terhadap lelaki tetapi bnda
nie mengajar aku menjadi LADY yg lbih sempurna.

ucapan MAAF yg kudgr atau bakal dgr dr lelaki yg pernah hadir
dan merosakkan kepercayaan aku kepada kaum mereka, akn
aku terima tetapi menerima cnta mereka kembali,
xkn pernah ad dlm kamus hidup
NADIA MOHD ADIL...

what the most important is
my future, family
especially ma PARENTS.

p/s : i juz dun want others to follow what i've done... i juz leave it to ALLAH n please accept my forgiveness.

No comments:

Post a Comment