Monday, February 8, 2010

so many things to talk about...

1st thing 1st....
aku nk minx maaf kt sume org kt sekeliling aku for things i did...
dlm sedar x sedar aku tahu aku byk menyakiti hati org,
dr family, kwn2 baik aku, adk2 angkat dan kwn yg dekat mahupun jauh...
aku tlah cune jd yg terbaik tp...
ntah la mungkin Allah masih x mengizinkan keadaan yg baik utk aku...
mungkin DIA tlah tetapkan ini yg harus aku jalani, aku redha.

aku telah cube utk berubah dan setakat ini aku mampu bertahan dgn keadaan,
thanks a lot to amanina, shaz n nad sbb ad mase aku perlukan perubahan
fasa diri aku...
aku x pnah ambil hati ngn aper2 pun kate yg keluar dr mulut korg,
sbb aku tau sume itu adalah yg terbaik utk aku..
tanpa korg aku x tau kt mane aku sekarang...
mungkinkah trus hanyut ngn keadaan idup aku yg lame....

kehidupan aku yg dlu bknlah aku tgglkan trus,
ia akn tetap akn jadikan kenangan sbb org2 dr kenangan itu masih aku
sayangi seperti keluarga sendri walaupun kini aku x lg jpe diorg n diorg
mungkin beranggapan aku tlah lupekan mereka kerna ad kwn2 bru...
aku cube bertahan dgn keadaan skunk n akn trus berthan walaupun
tanpa kehadiran sesape di cc...

mungkin aku nie bodoh kerna terlalu bergantung pd kwn sehinggakan,
aper2 yg tlah yg mereka lakukan pada aku, tlah aku maafkan
n aku cube utk menjadi seseorg (4give n 4get).
ad yg x bersetuju tp ini utk kepentingan aku...
dgn umur yg semakin meningkat aku x patut utk jd seperti anak2 belasan tahun.
aku sudah layak bergelar seorg pemimpin, n seorg pemimpin bertindak rasional.

ermmmm...
i'll keep on blogging..
lpas nie tunggu post aku psl camping aku di
TAMAN NEGERI PERLIS...

No comments:

Post a Comment