Friday, April 23, 2010

dush...dush...dush

things between me n 'dier' dh xde sbb kitorg dh memilih utk berdamai... lgpun perasaan aku padanya x penting, yg penting persahabatan kitorg. aku lg takut kehilangan dier sbg kwn dr sbg *******....

mungkin dh smp masenye aku kuatkan dri utk tgglkan perasaan itu, tp mslhnye aku x tau kat sape aku ptt alihkan perasaan tue... senang diluahkan padahal dlm ati nie, mcm nk tercampak ke laut dh... huh!

dier dh jauh... jauh dr aku sbb dier ader kekasih yg cantik, huhuhu. aku nie sblh mata pun x pndg. bg aku masih menggunakan ungkapan ' kwn2 bahagia, aku pun bahagia' tp mampukah aku bertahan?

nmpk mcm aku nie kakak besar yang kuat semangat di antara adik2 aku tp pdhal hari2 menangis... hahaha... aku sendri kekdg x phm nape aku kna nangis, padahal bkn ngn nangis dier bley tau perasaan aku towards him.

aku dh pesan kepada beberapa org rakan yg bleh dipercayai, silalah bgtau dier yg aku ske pdnye jikalau jd aper2 pd aku... mksdnye seperti ----> that M words...

dulu aku ngn kau mesti kna hangout tp skunk dh xde mkne utk sume nie... hari2 aku skunk kosong tanpa kau, aku kuatkan dri utk tanamkan dlm kepala kau milik sum1 n i have to get away... kau x sedar tp aku tersiksa sbb hari2 dahulu dh xde lg...

aper2 pun aku tetap berdoa yang ko akn berbahagia ngn si dia, aku tetap sygkan ko n aku tetap harapkan kte akn kembali seperti dlu... huhuhu.

No comments:

Post a Comment