Sunday, March 14, 2010

masalah...

MASALAH....

ermmmm....
sume org ader mslh bezanya ssh n sng penyelesaiannye n nk ker x nk kte selesaikannye...
ntah la, bg aku better selesaikan dr memendam rase.
sbb ble memendam rase lelamer bleh bengkak ati otak n segala2nye....

mungkin ad setuju n ad yg x setuju dgn fact,
klu cte mslh kte kt fb or blogging or kat mane2 pun bleh kurgkan kesakitan hati tue.

bg aku xde bezanye cume bergntung kpd mslh tue,
ader org ckp mcm buke pekung di dada, tp aku phm org tue meluahkan utk tanye pd
kwn2 yg lain pendapat mereka...

berkongsi bkn mengaibkan tp mengurangkan beban yg dtanggung,
cume bg yg x ley trime mereka rase tuan punye bdn mengada2...
sume nk cte kt org...

x ksah la aper pun yg korg pikir yg pnting,
sume ad pendapat msg2 n sume ad kepahaman sendri...
so bak kate nabil ahmad...

"lu pikirlah sendri"

p/s : adik2 yg aku sayangi selesaikanlah masalah anda aku dh x berdaya tgk anda2 dlm keadaan sekarang... :(

No comments:

Post a Comment