Sunday, March 21, 2010

redemption...

mungkin ini pembalasan tuhan terhadap aku yg byk lakukan kesalahan
sblm2 nie... aku redha n aku memahami keadaan skunk...
cume yg aku kesalkan dimanakah insan yg aku sayangi sewaktu
keadaan aku begini?

benarlah kata kwnku, mungkin tuhan mau aku bersendirian dlm waktu sekarang,
dan bkn sume org ske dikacau dgn2 mslh org lain...
dewasakah aku bla aku menangis tika aku mengingati mslh aku?

cinta, sayang, rindu, dendam, kemaafan...
mungkin itu yg berlegar dlm kehidupan aku skunk.
DIA mungkin hanya teman utk bersuka, bkn teman utk berduka.

memilih kwn bkn bermksd aku cerewet,
tp aku mencari kwn dan peneman dikala aku keseorangan tempuh segala cobaan.
ALLAH mengetahui betapa sesaknye dada ku ini pabila melihat beliau
bahagia disisinya tp apakan daya aku terpaksa menerima yg
DIA sdah berpunya...

apa yg kau cr bg memenuhi kriteria teman hidupmu,
yg cantik, pndi, berkereta mampu membelikan apa yg kau mahu...
jikalau begitu fikirannya, aku x mampu memberikan itu kepadamu.
maafkan aku, aku terpaksa menjauh drmu...

jgnlah kau bertanya mengapa aku bisa jatuh cinta padamu tp
tanyakan pd dri kamu apa yg kamu buat sehingga aku jatuh cinta padamu...
benci dgn perasaan ini tp aku x mampu membendung perasaan ini lg.
jgn la kamu bertanya kemana aku menghilang tp
tanyakan mengapa aku menghilang...

x pernah terlintas dlm hatiku utk membenci drimu syg...
tp pernahkah kau menjaga hatiku?
mungkin sbg seorg teman baik tp bkn sbg *******
aku memilih utk idup sendrian walaupun ad yg ingin aku menerima aku.
mampukah aku berbohong sdgkan hati aku masih lg padamu.
bkn mudah utk aku mengenepikan perasaan tue
dan bkn mudah utk aku melupakanmu.

berbohongla aku klu aku katekan aku x cemburu...
aku cemburu tp xkn sekali aku nampakkan diwajahku.
dunia ini lakonan semata2, pentas utk semua...

dlm hati ini, aku hanya mampu berdoa kpd ALLAH,
spy kau dipertemukan dgn si DIA yg btul2 menyayangi dan memahami dirimu.
bahagialah kau dccnya semoga kekal dlm lindungan ALLAH.

p/s : hatiku menjerit inginkan kamu d'cc tp redha dgn keadaan.

sorry post nie bercelaru tp terlalu byk ingin diutarakan jd x sempat nk disusun...
huhuhu...
nnt aku akan post psl kejadian yg jd kt aku last week, btul2 menguji kesabaran sbg makhluk ALLAH.


No comments:

Post a Comment